.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مدیر فوتسال میلاد تنکابن از بی توجهی مسئولان استانی به این تیم

مدیر عامل باشگاه فوتسال میلاد تنکابن از بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی به این تیم انتقاد کرد.
به گزارش شمال نیوز ار تنکابن ، مهرداد لطفی گفت: در سالهای اخیر هزینه تیمداری در لیگ های مختلف افزایشی نجومی داشته و ادامه این روند ادامه فعالیت باشگاه های خصوصی همچون میلاد تنکابن را با مشکل مواجه می سازد.
لطفی ادامه داد: فوتسال تنکابن در سالهای گذشته در سطح نخست لیگ کشور حضور داشت، ولی بی مهری و بی توجهی مسئولان باعث شد تا در سالهای اخیر تنکابن از لیگ برتر فوتسال کشور دور بماند.
وی با اشاره به راهیابی امیدهای فوتسال میلاد به مرحله نیمه نهایی لیگ امید های کشور گفت: متاسفانه با اینکه ما در این مسابقات میزبان بودیم، اما در مقابل تیمهایی چون حفاری اهواز و شهرداری رشت به نتیجه مطلوب دست پیدا نکردیم؛چرا که تیم های مقابل به صورت همه جانبه پشتیبانی می شدند،اما میلاد تنکابن از «هیچگونه» پشتوانه مادی و معنوی برخوردار نبوده و نیست.
وی گفت: متاسفانه پس از شکست میلاد در مسابقه رده بندی امید های کشور نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی به جای حضور در رختکن تیم شهر خود و شنیدن درد دل بازیکنان و مسئولین باشگاه، به تیم رقیب تبریک گفته و سالن را ترک کرد! وی با تاکید بر اینکه میلاد از حداقل توجه مسئولین شهری و ورزشی تنکابن بی بهره بوده اضافه کرد:سیر قهقرایی فوتسال تنکابن و مهاجرت ستارگانی همچون جواد اصغری مقدم،حمیدرضا مرادخانی و مهدی نوروزی نتیجه همین کاستی ها و بی توجهی هاست.
مدیر عامل باشگاه میلاد تنکابن همچنین با اشاره به اینکه در مدیریت ورزش استان بیشترین توجه به تیم های مرکز استان از جمله راه ساری،صنعت ساری و.. معطوف است گفت: تیم میلاد در ابن مسابقات مقام چهارم را کسب کرد اما تیم راه ساری با وجود کسب نتایج ضعیف بیشتر مورد توجه مسئولان بوده است.
لطفی با بیان اینکه حمایت از تیم ورزشی شهر از جمله وظیفه مسئولان است یادآور شد:«تنها کمک شهرداری و شورای شهر تنکابن در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه برای بازیهای خارج از خانه تیم بوده است، هیت فوتبال تنکابن هم سالن تمرین و محل اسکان داوران مسابقه را در اختیار قرار می دهد ولی باید گفت که اینها تنها 1 درصد کل هزینه ها است در حالی که حداقل هزینه تیم داری در لیگ بالای 30 میلیون تومان می باشد». وی تصریح کرد:متاسفانه هنوز برای جذب اسپانسر فرهنگ سازی و بستر سازی مناسبی صورت نگرفته است؛ اسپانسر در ازای درج تبلیغات خود در پیراهن تیم،مبلغی را به تیم می پردازد و این اصل در تمام دنیا پذیرفته شده است اما با کمال تاسف شاهد آن هستیم که بعضا از این اقدام به عنوان کمک به تیم یاد کرده و خود را فرد خیر می نامند که جای تاسف دارد.
به گزارش شمال نیوز، مدیرعامل تیم فوتسال میلاد تنکابن با بیان اینکه دیگر انگیزه ای برای تیمداری ندارد گفت: با ادامه این روند مطمئن باشید که عطای حضور در فوتسال را به لقای آن خواهم بخشید....میلاد هم به سرنوشت فوتسال شهرداری و سایر تیم های منحل شده دچار خواهد شد....


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.758 seconds.